Gyakran ismételt kérdések

Mikor jövünk Önhöz?

Honlapunkon a „Kapcsolat” címszó alatt az irányítószám beírásával megjelenik az Ön környékét ellátó depónk valamennyi elérhetősége. A pontos időpontért forduljon hozzájuk bizalommal.

Hétvégén is jönnek?

Igen autóink hétvégén is dolgoznak, viszont hétfőn és kedden egyes depóknál előfordulhat részleges szünnap.

A webáruházban történő rendelés esetén mikor kapom meg a termékeket?

A rendeléseket a mindenkori menetrend szerinti autó szállítja ki. Az időpont előzetesen egyeztetésre kerül. A menetrend ettől függetlenül az Ön környékét ellátó depó elérhetőségein kérdezhető le. Ezeket az adatokat a rendelés visszaigazoláson pirossal kiemelve tűntetjük fel.

Van szállítási díj?

Tekintettel arra, hogy a rendeléseket a menetrend szerinti autó szállítja ki, a kiszállítás ingyenes az ország egész területén.

Fizethetek kártyával is?

Autóinknál jelenleg készpénzzel és bankkártyával lehet fizetni, de dolgozunk a SZÉP kártyás fizetés megvalósításán is.

Regisztrált adataimban változás történt, mi a teendő?

A jelenleg érvényben lévő adatkezelési szabályozás értelmében mi nem végezhetünk változtatásokat az Ön adataiban. Ezt Ön tudja megtenni az „Adatmódosítás” menüpont alatt. Ez alól kivételt képez az email cím, mely nem változtatható, lévén a rendszer ez alapján tartja nyilván kedves vásárlóinkat.
Új email cím esetén ennélfogva új regisztrációra van szükség az új címmel.

Családunkban előfordul ételallergia. Hol találom a termékek összetevőit?

Katalógusunkban a gluténmentes termékeket pl. áthúzott kalász jellel tűntetjük fel. Az egyéb allergének előfordulása tekintetében, kérjük figyelmesen olvassa el az egyes termékeknél található összetételeket. Ezeket az adatokat folyamatosan frissítjük és töltjük fel.

Mi a teendő egy esetleges termék reklamáció esetén?

Termékreklamáció esetén a bejelentéssel az eladóhoz, a térséget ellátó depóhoz, vagy az info@family-frost.hu központi elérhetőséghez lehet fordulni. A későbbi csere, illetve kártalanítás végett a bejelentésnek feltétlenül tartalmaznia kell a vásárlás helyét és a bejelentő nevét. A pontos kivizsgálás érdekében pedig szükségünk lesz a csomagoláson található LOT kódra is, mert ez alapján tudunk eljárni a gyártónál.

Van-e termékgarancia?

Igen van. Cégünk valamennyi termékére 100%-os garanciát vállalunk, így amennyiben bármelyikkel elégedetlen. annak árát visszafizetjük.

Nem találom kedvenc termékemet a honlapon, miért nem?

A honlapon mindig csak az elérhető termékeket tűntetjük fel. Amennyiben éppen átmeneti áruhiány lép fel, úgy arra az időre levesszük a terméket az oldalról. Az aktuális helyzetről eladóink pontos tájékoztatást kapnak, úgyhogy forduljon hozzájuk bizalommal.

Hogyan tudnék bekerülni az eladói csapatba?

Depóink folyamatosan várják új eladók jelentkezését. Mindenek előtt tájékozódjon, hogy melyik depó van a legközelebb Önhöz. Ezt könnyen megteheti honlapunkon a www.frost.hu oldalon az „Elérhetőségek” címszó alatt. Ezt követően adhatja be jelentkezését a jelzett elérhetőségeken, vagy az elado@family-frost.hu oldalon.

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Hírlevelünkben új termékeinkről, akcióinkról azonnal értesülhet!
Kövessen minket!