Gyakran ismételt kérdések

Mikor jövünk Hozzád?

Honlapunkon a „Depókereső” címszó alatt az irányítószámod megadásával megjelenik a környékedet ellátó depónk valamennyi elérhetősége. A pontos szállítási időpontért fordulj hozzájuk bizalommal.

Hétvégén is van kiszállítás?

Igen, autóink hétvégén is dolgoznak, viszont hétfőn és kedden egyes depóknál előfordulhat részleges szünnap.

A webáruházban történő rendelés esetén mikor kapom meg a termékeket?

A rendeléseket a mindenkori menetrend szerinti autó szállítja ki. Az időpont előzetesen egyeztetésre kerül. A menetrend ettől függetlenül az környékeder ellátó depó elérhetőségein kérdezhető le. Ezeket az adatokat a rendelés visszaigazoláson pirossal kiemelve tűntetjük fel.

Van kiszállítási díj?

Tekintettel arra, hogy a rendeléseket a menetrend szerinti autó szállítja ki, a webshopos kiszállítás az ország egész területén ingyenes.

Fizethetek kártyával is?

Autóinknál jelenleg készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni

Regisztrált adataimban változás történt, mi a teendő?

A jelenleg érvényben lévő adatkezelési szabályozás értelmében mi nem végezhetünk változtatásokat az adataidban, ezt kizárólag Te tudod megtenni az „Adatmódosítás” menüpont alatt. Ez alól kivételt képez az email cím, amely nem változtatható, lévén a rendszer ez alapján tartja nyilván vásárlóinkat.

Új email cím esetén ennélfogva új regisztrációra van szükség az új címmel.

Családunkban előfordul ételallergia. Hol találom a termékek összetevőit?

Katalógusunkban a gluténmentes termékeket pl. áthúzott kalász jellel tüntetjük fel. Az egyéb allergének előfordulása tekintetében, kérjük, figyelmesen olvasd el az egyes termékeknél található összetételeket. Ezeket az adatokat folyamatosan frissítjük és töltjük fel.

Mi a teendő egy esetleges termék reklamáció esetén?

Termékreklamáció esetén a bejelentéssel az eladóhoz, a térséget ellátó depóhoz, vagy az info@family-frost.hu központi elérhetőséghez lehet fordulni. A későbbi csere, illetve kártalanítás végett a bejelentésnek feltétlenül tartalmaznia kell a vásárlás helyét és a bejelentő nevét. A pontos kivizsgálás érdekében pedig szükségünk lesz a csomagoláson található LOT-kódra is, mert ez alapján tudunk eljárni a gyártónál.

Van-e termékgarancia?

Igen, van: cégünk valamennyi termékére 100%-os garanciát vállalunk, így amennyiben bármelyikkel elégedetlen lennél, annak árát visszafizetjük.

Nem találom kedvenc termékemet a honlapon, mi ennek az oka?

A honlapon mindig csak az aktuálisan elérhető termékeket tüntetjük fel. Amennyiben éppen átmeneti áruhiány lép fel, úgy arra az időre levesszük az adott terméket az oldalról. Az aktuális helyzetről eladóink pontos tájékoztatást kapnak, úgyhogy szükség esetén fordulj hozzájuk bizalommal.

Hogyan tudnék bekerülni az eladói csapatba?

Depóink folyamatosan várják új eladók jelentkezését. Mindenekelőtt tájékozódj, hogy melyik depó van a legközelebb Hozzád. Ezt könnyen megteheted honlapunkon a www.frost.hu oldalon az „Depókereső” címszó alatt. Ezt követően adhatod be jelentkezésed a jelzett elérhetőségeken, vagy az elado@family-frost.hu oldalon.

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy elsőként értesülhess új termékeinkről és akcióinkról!
Kövess minket!